I made this widget at MyFlashFetish.com.

MYSELF

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
nama saya fara,saya sekolah kat smk kota kemuning,sekarang saya belajar kat ktim melaka....

pengunjung blog

BUAT SEMUA GURU2 SMK KOTA KEMUNING DAN PENSYARAH FPI KUIM

Sunday, March 8, 2009

Program Kami

Alhamdulillah...syukur akhirnya program dah lulus....sekarang tinggal pegi je kat smk kota kemuning...persediaan pun dah wat...beli fail,cenderamata dan lain2....aku berharap sgt agar perjalanan program kat sana berjalan dengan baik...wat rakan2 dpsm readylah utk jadi fasilitator yg baik...ingat satu je niat kerana allah....
bukan semata2 nak wat program..niat kita yg first agar anak bangsa seagama sendiri boleh berubah menjadi seorang islam yg berjaya dan dapat meninggalkan perkara yg tak elok...insyaallah...terima kasih juga kepada individu yang memberi sumbangan sama ada secara langsung dan tidak langsung....ni nama rkn2 dpsm yg dikasihi
boy
MUHAMAD SHAHMIN BIN RUSALI
MOHAMAD SYAHIR BIN MOHAMAD
MUHAMMAD ZAHIN BIN ZAINUDDIN
MUHAMMAD YARITH BIN SHAKOM
MOHAMMAD SHAFIQ BIN MUSTAFA
LUQMAN HAKEEM BIN SUKERAMAN
MOHD SYAHMI BIN SHARIFUDDIN
ALIFF SHAIFUDDIN HALIMY BIN HALIM
MOHD HAFIZ HALIM BIN TAJUDDIN
RAJA MOHD SHAHRIZ BIN RAJA MOHD NOOR
AMIRUL HAKIM BIN AHMAD NADZRI
girl
SITI HAJAR ISMAIRAH BINTI ISMAIL
NENNY MASITAH BINTI ZAINUDDIN
IZMA YANTI BINTI ABDUL AZIZ
SITI NUR AIN BINTI YUSOP
NURUL HIDAYAH BINTI ZAINUDDIN
AZLINDA BINTI AZMAN
NURFARA SYAKILA BINTI SAMSUL KAMAL
SITI NORAIN BINTI ABDUL KARIM
NURUL ZAIDA BINTI SAMSI
AINI MASRIYYAH BINTI ABDUL HALIM
NORAISYAH BINTI ABU BAKAR
SHAZFIZAN BINTI SANUSI
NOR YUSNITA BINTI MOHD YUSOF
NORIZAN BINTI GHAZALI
NURUL ATIQAH BINTI HASAN

My Blog List

MY BIRTHDAY


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Loading...