I made this widget at MyFlashFetish.com.

MYSELF

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
nama saya fara,saya sekolah kat smk kota kemuning,sekarang saya belajar kat ktim melaka....

pengunjung blog

BUAT SEMUA GURU2 SMK KOTA KEMUNING DAN PENSYARAH FPI KUIM

Friday, January 16, 2009

REMAJA KINI

Pada pandangan sya remaja sekarang ni ramai yang dah terpesong...Contoh yang kita dapat sekarang,
1.hisap rokok
2.hidu gam
3.menonton bahan lucah
Banyak lagi dan kalau kita lihat dan kita kaji apa sebab terjadinya kejadian ini....Pernah juga saya terfikir,apa sebab mereka jadi begini,nak kata mak ayah,saya rasa tak patut,nak kata cikgu pun tak juga...tapi bagi saya yang penting pucuk pangkal hati....tuhan ciptakan manusia ni sempurna dari makhluk lain...dan yang kita lihat sekarang golongan yang sempurna ni yang banyak terlibat dalam gejala ni....
Tapi kita kena ingat kita perlu pandai pilih kawan,maksud saya kat sini nak berkawan tu boleh,tapi benda yang tak elok tu janganlah buat......
SO MARILAH KITA RENUNGKAN BERSAMA

No comments:

Post a Comment

My Blog List

MY BIRTHDAY


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers