I made this widget at MyFlashFetish.com.

MYSELF

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
nama saya fara,saya sekolah kat smk kota kemuning,sekarang saya belajar kat ktim melaka....

pengunjung blog

BUAT SEMUA GURU2 SMK KOTA KEMUNING DAN PENSYARAH FPI KUIM

Friday, March 13, 2009

ISH2...susah tul....

MINGGU INI TENSION SIKIT LAH...
nak pegi kelas hari khamis..pagi2 lagi dah kena sengat ngan lebah...sejak sem lepas aku masuk kolej ini dah 3 kali aku kena sengat...first time x sakit,second masuk ospital kesan sampai sekarang tak hilang...minggu ni kena lagi kat tapak kaki lak tu...pergh...mana taknya atas bumbung bilik aku ni ada sarang lebah.......susah tul aku nak jalan...ari jumaat perarakan maulidur rasul....pergh nak sampai fakulti rasa nak tercabut kaki aku...malas nak gi klinik...kalau pg klinik pun kena injet...minggu dpn nak program kaki makin bengkak...argh5.....ngan bas nak pegi x conform lagi...aku dah pening kepala dah ni...cikgu aku dah conform budak 98 org yang pergi....barang,hamper,cenderahati suma dah beli.....ikut hati fara lah kan...nak suruh dak lelaki naik motor je...tapi kesian lak....jauh tu.....macam mana ni....sapa ada idea???????....nak tidur pun tak leh...kaki ni makin sakit lak...geram nye aku!!!!!!!!kang nak sewa bas luar mahu makan rm1000.......adui...diorang ckp ada program nak hantar student gi gng ledang..aku tahulah...tapi program aku ni x penting ke???? wat kawan2 jomlah kita fikirkan sama2 jalan macam mana kita nak pergi...jln kaki ke,naik roket ke...ape2 jelah janji sampai k...misal kata terpaksa menyusahkan korang,fara minta maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki k....

No comments:

Post a Comment

My Blog List

MY BIRTHDAY


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Loading...